През зимата 1982-83-та имаше друга пратка от Graupner.
Двигатели O.S.21 FSR-C с "цветна двойка" не вместо хром използваха никел!
Поради тази причина живота им бе сравнително малък.
Леки и здрави тръби. Маховици и оси. По едно лексаново купе и други глезотии.
Нямахме идея какви гуми са добри, за това бяха поръчани от всички видове.
Ultra soft, Soft, Medium, Firm, Ultra firm - от тези пет вида имаше предни и задни.
G-100 SPECIAL бяха значително по-скъпи и само задни.
Получихме ограничено количество, а пилотите вече бяхме петима.
Най-добри се оказаха G-100 SPECIAL, никой от нас няма да ги забрави!
Предните ги подбирахме в зависимост от асфалта.
В същото време за националния отбор м.с.Седеф Дончев получи пратка от SPEEDMODELS.
Предни гуми JF25,JF30,202SG,202MG и едни интересни, ляти в матрица мисля 11-ти номер.
Задни 44,55 и GANDI.
Няколко двигателя K&B с червени карбуратори "Eagle".
На практика всички с изключение на Иван Минков получихме и по нещо от там.
Невероятно, но факт м.с.Тодор Дилчев е запазил един чифт SPEEDMODELS 55!
С диференциалите се направиха модели за всеки един от групата.
Моделите бяха леки и здрави,лесно се обслужваха и трудно се чупеха.
Издържаха много години, предавани са от пилот на пилот.
Претърпяли са не малко ремонти и изменения, но все пак два са запазени.
Този е с един от първите O.S. със странично изпускане на изгорелите газове.
Корбуратора не е оригинален, на снимката е с карбуратор от SPEEDMODELS "Eagle"
При този карбуратор основната игла е отделен възел.
Диференциала е GRAUPNER, но пластмасовото зъбното колело е сменено с бронзово.
За въздушен филтър изпозвахме бензинови филтри, които тогава се продаваха
само в магазините "КореКом", ако не се лъжа по долар или два.
Пластмасови джанти, но тези вече ги правехме в гр.Сопот.
Твърдо окачване. Здрав преден мост.
Задната част на шасите е от Д16Т, останалата от стъклотекстолит.
Ябълки за тягите на предния мост купувахме от мототехника.
Използваха ги за управление карбуратора на Жигули.
Вторият модел е с O.S.21 FSR-V със задно изпускане на изгорелите газове и оригинален карбуратор.
Запазено е и пластмасовото зъбно колело GRAUPNER.
Това е скица на карбуратора "Eagle" мисля, че произведохме малка партия.
По разбираеми причини в завода имаше само зелен анод, за това нашите бяха зелени.
Кривка за двигател K&B една бройка ни липсваше и се направи само една.
Скица на пластмасов резервуар за него решихме, че не е по силите ни.
Пластмасови джанти и зъбни колела правени в клуба, съединители за моторите и др.