muns61
Редовен Потребител
Крилото е рязано от спиропор, разделено на 2 части и облекчено. Това е челната част със залепени чамови надлъжници 10х10 в средата и изтънени 10х5 в края.
Съединени предна и задна част, обличане с балса.
Задната част също е изрязана и облечена с балса.
Моторът е работил на станок, изгорих около 2.5 л бензин. Сложих масло повече от предписаното, не съм видял двутактов двигател да се строши от повече масло Даже свещта не се зацапва.
Съединени предна и задна част, обличане с балса.
Задната част също е изрязана и облечена с балса.
Моторът е работил на станок, изгорих около 2.5 л бензин. Сложих масло повече от предписаното, не съм видял двутактов двигател да се строши от повече масло Даже свещта не се зацапва.