Време беше за нов модел.
з.м.с.М.Неделчев реши каросерията да е от стъклоплат и епоксидна смола.
Избрахме Porsche 917 - сравнително лесно да се изработи дървен калъп.
Това беше нова технология за него,въпреки това се справи успешно.
Изработи два броя защото се появи идея единия модел да е електро за мен,
а другия с двигател с вътрешно горене за него(в пратката имаше един O.S.)
Решихме мащаба да е 1:10,компромис между двата класа.
За електро според з.м.с.М.Неделчев това не е голямо,а за неговия модел все още
нямаше правилник и не беше ясно ще има ли някакви ограничения.
Моето купе направи по-тънко за да е по-леко.
Научих се да използувам кит,водна шкурка и бояджийски пистолет.
След многобройни операции стана гладко като стъкло.
Изрязах с резбарско лъкче двете врати и отвора за предното стъкло.
Все още не бях решил да режа ли отвори за фаровете.
М.Неделчев начерта как да изглеждат джантите.
Реши,че ще се прави матрица за гумите.
Тогава на помощ се включи стругарят в прототипната база Кръстьо Захарлиев†.
Много опитен стругар и бивш авиомоделист.
В един от предните постове го има на снимка - държи шишето с гориво:
https://www.rcmania.bg/index.php?attachments/1972-sopot-ab-1-5-jpg.16084/
Нямах точна представа какво ще се получи...
Първо видях джантите,по късно бяха изпечени гумите.
Тогава дойде изненадата - нов правилник по автомоделизъм.
За пионери и средношколци се забраняваше да правят копия на западни автомобили,
използването на западни радиоапаратури и т.н.
Пистата запазваше размера и конфигурациянта,но вече не беше очертана с две линии имаше само контролни врати.
Това е единственото хубаво при тези изменения.
С две думи всичко западното се забранява.
Захвърлих недовършеното купе в склада,търкаляше се там до закриването на клуба.
Вторият модел (за съжаление двигателя и повечето му части липсват).
з.м.с.М.Неделчев реши каросерията да е от стъклоплат и епоксидна смола.
Избрахме Porsche 917 - сравнително лесно да се изработи дървен калъп.
Това беше нова технология за него,въпреки това се справи успешно.
Изработи два броя защото се появи идея единия модел да е електро за мен,
а другия с двигател с вътрешно горене за него(в пратката имаше един O.S.)
Решихме мащаба да е 1:10,компромис между двата класа.
За електро според з.м.с.М.Неделчев това не е голямо,а за неговия модел все още
нямаше правилник и не беше ясно ще има ли някакви ограничения.
Моето купе направи по-тънко за да е по-леко.
Научих се да използувам кит,водна шкурка и бояджийски пистолет.
След многобройни операции стана гладко като стъкло.
Изрязах с резбарско лъкче двете врати и отвора за предното стъкло.
Все още не бях решил да режа ли отвори за фаровете.
М.Неделчев начерта как да изглеждат джантите.
Реши,че ще се прави матрица за гумите.
Тогава на помощ се включи стругарят в прототипната база Кръстьо Захарлиев†.
Много опитен стругар и бивш авиомоделист.
В един от предните постове го има на снимка - държи шишето с гориво:
https://www.rcmania.bg/index.php?attachments/1972-sopot-ab-1-5-jpg.16084/
Нямах точна представа какво ще се получи...
Първо видях джантите,по късно бяха изпечени гумите.
Тогава дойде изненадата - нов правилник по автомоделизъм.
За пионери и средношколци се забраняваше да правят копия на западни автомобили,
използването на западни радиоапаратури и т.н.
Пистата запазваше размера и конфигурациянта,но вече не беше очертана с две линии имаше само контролни врати.
Това е единственото хубаво при тези изменения.
С две думи всичко западното се забранява.
Захвърлих недовършеното купе в склада,търкаляше се там до закриването на клуба.
Вторият модел (за съжаление двигателя и повечето му части липсват).
Последна промяна: