След като поставих карбона и направих пантите от тиксо - дойде ред на същинското сглобяване на самолета. Тук вече използвах инструкциите които са в чертежа и са направени стъпка по стъпка. Интересното в случая е че използвам профил тип
KFM4 - което би трябвало да даде на крилото по голяма стабилност и скорост. Ефекта се постига като от горната част на крилото се слага допълнителен слой от 6мм депрон който е 50% от площа на крилото , а от долната 3мм слой депрон със същия размер. След което крилото се заобля по този начин:
View attachment 4249
А при мен се получи това
View attachment 4245
Ето и малко снимки от процеса
View attachment 4235 View attachment 4236 View attachment 4237 View attachment 4238 View attachment 4239 View attachment 4240 View attachment 4241 View attachment 4241 View attachment 4242 View attachment 4243 View attachment 4244 View attachment 4246 View attachment 4247
След залепването следва процес на шкурене на целия модел. Използвах шкурка с размер 280 залепена на парче фибран което беше заоблено с формата на сапун. Така няма остро ръбове и няма да се повреди депрона. Тъй като депрона е мек материал - ако задере някъде се получава голяма дупка - затова се шкури много внимателно.
Прави се някъде навън с маска на носа и устата и защитни очила. Праха е ужасен и е много лесно се вдишва и после дразни продължително време. Отново важи правилото - не правете това в средата на хола.
Идеята е да заоблите леко всички атакуващи ръбове и да придадете правилен профил на крилата.
По чертеж трябваше да закрепя квадратна кабинка от депрон на самолета - но ми се видя скучно и реших да импровизирам. Изрових една прозрачна кабина която съм купувал отдавна за 5-6$ от rc-castle.com като резервна част за нещо - поизрязах я с ножицата леко и я залепих със горещ силикон към модела. Предварително боядисах с четка участъка под кабинката с черен цвят
Получи се ето това:
View attachment 4248